Problem z dyskiem

Autor: smbear (smbear_at_blaaaa.nospam.gazeta.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 15:29:57 MET DST

Witam

Mam następujący problem: moim rodzicom padł dysk, a właściwie partycja.
Nie dawno zainstalowali sobie modem, co by z dobrodziejstw internetu
korzystać. Mieli tam zainstalowany WinXP, partycja NTFS. Teraz, jak włącza
się komputer, to pokazuje się ekran startowy WinXP a następnie bsod. I
koniec. Próbowałem reinstalować system, z nadzieją, że to coś pomoże, ale
instalator nie rozpoznaje typu partycji.

O modemie wspomniałem dlatego, że sądzę, że może to być spowodowane
wirusem (tudzież robakiem, trojanem, czy czymkolwiek innym).

Jeśli ktoś może coś poradzić, to będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Jakiś dobry program do odzyskiwania danych... Cokolwiek (poza format c:)

smbear

PS. Jeśli to nie ta grupa, to proszę o wybaczenie.