Re: Grafika do 600 zl- co wybrac???

Autor: Marcin (mach82_at_xl.wp.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 15:26:21 MET DST

> Zaśmiecam tą grupę podobnymi pytaniami już jakiś czas, a zatem ostatni raz:
>
> Jaka karta grafiki do mojego kompa (obecnie GF MX400 64 MB SDRAM,
> proc AMD Athlon XP 1700+, RAM 256 DDR 266 MHz, płyta MSI K7T266 PRO2
> chipset VIA KT266A, 2 dyski 40GB- jeden IBM 7200, drugi Seagate 5400,
> zasilacz 300 watt; wszystko chodzi na xp home) byłaby najrozsądniejszym
> rozwiązaniem???
>
> - Radeon 9600 PRO 256 MB RAM, na przykład taki za 590zł:
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=4154495f524144454f4e5f393630305f32353650
Bierz to co w moim linku, zdecydowanie lepsze i wysmienicie sie
podkreca. cena 599 zl.
http://www.sirius.pl/product.php?action=info&id=8174&sid=1

> - aukcyjny Radeon 9500_at_PRO, też pewnie ok 600zł
> oczywiścienie nie wiadomo do końca jak bedzie chodził po odblokowaniu
> nieaktywnych 4 potoków...
No wlasnie jak odblokujesz te dodatkowe 4 potoki to jest ok ale jak
nie to jest :( Dodatkowo na nowa karte masz gwarancje a na stara nie

> - czy może stary, choć nieśmiertelny GeForce 4 Ti (może najlepszy wybór
> przy moim dziadku procesorze i babuni płycie głównej ;-) ... i 100zł
> zostanie jeszcze w kieszeni... być może na RAM w przyszłości
GF4 Ti tez jest niezly, ale w nowszych grach R9600 PRO bedzie sobie
radzil zdecydowanie lepiej. Poza tym te swoja stara karte mozesz
sprzedac za 50-60 zl (np mi) i troche na pamiec zostanie ...
> - a może jeszcze coś innego?
W tej cenie raczej nie.
> Jak myślicie?
Bierz tego Radeona z siriusa i bedziesz bardzo zadowolony a stara
karta sprzedaj.
Pozdr. Marcin