Re: Odp:[OT?]Opinie o firmie komp. AREST we Wrocławiu

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 11:21:53 MET DST

"gg" <np.osoba_at_microsoft.com> wrote in

> Chodzi tu o kompleks MP (małego ptaszka), który objawia się
> stosowaniem zasilaczy Chifte-cośtam i innego drogiego sprzętu oraz
> wyśmiewanie wszystkich którzy tego nie robią bo mają trochę oleju w
> głowie i szanują swoją kieszeń.

Ciekawa jest ta teoria kompleksu MP... ja spotykam się z innym problemem -
syndromem OW (ograniczonej wyobraźni). Polega to na tym że przyzwoicie
wyposażony komputer, warty na przykład 3000zł zasilany jest z najtańszego
zasilacza za 65zł. Nie zamierzam wyśmiewać takich osób bo sam tak
robiłem:-) Niewiele dało mi do myslenia nawet to - gdy jeden zasilacz
poszedł mi z dymem. Dopiero jak drugi zasilacz zaczął się zachowywać
podejrzanie przyszło otrzeźwienie i kupiłem wreszcie coś porządnego:-)

> A prawda w różnicach cen jest taka, że jedne firmy sprzedają tanio i dużo
> a inne czekają na jeleni.

Jaaasne... z mojego doświadczenia wynika że bardziej opłaca sie kupić
markowy przyzwoity sprzęt niż męczyć się z gównem. Na przykład ja w ciagu
kilku lat kupiłem już trzy zasilacze. Gdybym kupił od razu porządny, to
zaoszczędził bym trochę kasy. W tym kontekście jeleniem jest ten kto kupuje
najtańsze badziewie ponieważ wyrzuca pieniądze w błoto.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,