Re: Zakupy w USA??

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 May 2004 - 11:15:42 MET DST

"biela" <biela_CUTTHIS_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam
> Mam szanse kupic jakis hardware w USA poprzez znajoma. Co sie oplaca
teraz
> tam kupowac z hardware (czyli co jest tansze niz u nas)?
>
> Jestem zainteresowany:prockiem (Barthon), ramem(jakis 512 markowy), hdd,
> notebookiem, grafika. Chodzi o nowe rzeczy.

Ceny podobne - AMD nawet tam ciut drozsze, a co do pamieci, to przecietne
Kingstony DDR400 CL2.5 beda w podobnej cenie jak u nas, natomiast duzo
zaoszczedzisz na pamieciach wyczynowych typu Corsair, Mushkin, OCZ DDR500
CL2 (strzelam parametrami - chodzi o punkt odniesienia) itp.
Z HDD wyglada tak, ze na to warto miec gwarancje, a kupujac tam masz taki
zysk, ze w cenie naszego OEMa tak kupisz kulturalnego BOXa. Laptop tez sie
oplaca, z tymze dla takiego za 1 tys usd = u nas 4500 - 5000zl, tam za 3 tys
usd = u nas 20 000zl, czyli jak chcesz taki z dolnej polki, to zaoszczedzisz
kilkaset zl, moze 1 tys - jak tam okazyjnie kupisz, a jak jakis wypasiony,
to przebitka moze byc nawet prawie drukrotna.

pzdr
Zbyszek