Re: Płyty GigaByte GA-686LX3 i LuckyStar 5MVP3

Autor: Auto Pilot (auto.pilot_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 15:46:55 MET DST

Grzegorz Sułek <gsulek_at_sgh.waw.pl> napisał(a):

> Co do Lucky Star to nie wiem bo nie miałem z tą płytą do czynienia, ale
może
> sprawdź w instrukcji pinout, bo prawdopodobnie używane są tylko 4 piny i
te
> pozostałe są nieaktywne.

Udało mi się znaleźć instrukcję do tego Lucky Stara, podłączyłem jak trzeba
IrDE, zainstalowałem w Win98, ale miała się pokazać ikonka podczerwieni koło
zegarka i niestety nie pokazuje się u mnie. Także nie mam jak włączyć tej
IrDY. W rezultacie PC Suite dla Nokii nie wykrywa telefonu. Co począć z tym
fantem?

Pozdrawiam
Auto Pilot