Re: Nowy/uzywany komp -dziwne zachowanie

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 15:48:44 MET DST

"Peter" <spam_me_babe_at_wp.pl> wrote in

> To byla demowka wszystko lecialo seryjnie wiec moglem przegapic..
> jakkolwiek mam wrazenie, ze wymaganiach pisalo GFX3 i wyzsze albo mi
> sie wydaje?!

Jeśli było napisane że od GF3 w górę to znaczy że dobrze było napisane:-)
GF4MX440 jest przecież gorszy niż GF3. Nie ma pixel shadera i jest
wolniejszy.

Co do gier to mogę napisać na temat jednej tylko, w którą gram - NFS-U. Na
takim sprzęcie, jaki masz to powinna chodzić bardzo dobrze, zmień tylko
grafikę na coś lepszego;-)

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,