Zworki w dysku scsi - prosze o pomoc

Autor: Slawek (slwkk_at_alternatywa.net)
Data: Thu 13 May 2004 - 15:49:01 MET DST

Kupilem dysk scsi.. dosc stary, ibm 4,3gb DCAS-34330.. jest to moj
pierwszy scsi ;-) Mam na nim postawic linuksa, ale nie wiem jak powinny
byc ustawione zworki (nie mam manuala). To ma byc jedyny dysk w
routerze... Oto zworki jakie mam dostepne:

1. SPARE (50PIN)
ID BIT 3 (FOR WIDE)

2. ID BIT 2
3. ID BIT 1
4. ID BIT 0
5. DISABLE AUTO SPIN
6. SCSI TERM ON
7. DISABLE UNIT ATTN
8. TI SYNC NEGO
9. AUTO START DELAY
10. DELAY START 6/12
11. DISABLE PARITY
12. LED OUT

Prosilbym o wyjasnienie poszczegolnych opcji, oraz info, ktore z
nich powinny byc 'wlaczone' w moim przypadku. Sorki, ze ide na latwizne,
ale potrzebuje postawic ten router jeszcze dzis, a przeszukiwanie setek
www na google zajmie zbyt duzo czasu.

--
pozdr. Slawek
GG: 1262167