Re: Nowy/uzywany komp -dziwne zachowanie

Autor: Beymo (beymo_at_wlb.vectranet.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 15:28:31 MET DST

Użytkownik "Peter" <spam_me_babe_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> To byla demowka wszystko lecialo seryjnie wiec moglem przegapic..
jakkolwiek
> mam wrazenie, ze wymaganiach pisalo GFX3 i wyzsze albo mi sie wydaje?!
> Dlatego bylem zaniepokojony wlaczajac w to pozostale "dziwne" objawy.

No i masz racje w 100 % ze tak jest napisane ale to nie znaczy ze GF4MX440
jest karta WYZSZA :)
Jak juz koledzy powiedzieli GF4MX jest pozbawiony tachnologii pixel i vertex
shader (a GF3 jak najbardziej je posiada) wiec to taki paskudny chwyt
marketingowy, ze niby masz super nowiutka karte i to z numerkiem 4
a naprawde dostajesz wielkie gowno na agpx8 (co nie daje nic )

--
Beymo
beymo_at_wlb.vectranet.pl