Re: Nowy/uzywany komp -dziwne zachowanie

Autor: Peter (spam_me_babe_at_wp.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 14:38:53 MET DST

> Po pierwsze jak się nie ma kasy to sie czeka i zbiera. Kupujemy słabsze a
> markowe rzeczy i jakościowo lepsze rzeczy.

Juz sie zbieralo i czekalo to byl Max na jaki bylo mnie stac.

> 3. Prince of Percia - jak byś orginał to wiedział byś ze na pudełku jak
byk
> stoi napisane, ze twoja karta nie działa z tą grą ( brak pixel shader -
tak
> wiem jest programowy emulator ps dla tej karty ale działa marnie i do
tego
> w oknie ).

To byla demowka wszystko lecialo seryjnie wiec moglem przegapic.. jakkolwiek
mam wrazenie, ze wymaganiach pisalo GFX3 i wyzsze albo mi sie wydaje?!
Dlatego bylem zaniepokojony wlaczajac w to pozostale "dziwne" objawy.

Druga sprawa, naucz sie korzystac z archiwum grupy temat:
> Dlaczego POP:SOT nie działa na gf4mx był walkowany dziesiatki razy.
> POP na moim sprzecie chodzi w max detalach w rozdiałce 800x600x32 plus
> anizo x16 bez fsaa.

sorra forwardnolem tutaj nie przegladajac wczesniej mea culpa.

> Aby ta gra Ci poszła wystarczy zmienic karte graficzną na taka co
> obsługuje Pixel Shader ( z najtańszych naprzykład radeon 9000 albo 9200 z
> 128bitowym interfejsem pamieci do kupienia za jakieś 200 zł ).

Dzieki. Cos takiego mam zamiar wlasnie kupic.. ale to za jaaakis czas.

Dziekuje bardzo za odpowiedz i pozdrawiam.
/Peter