Re: Nowy/uzywany komp -dziwne zachowanie

Autor: Tomasz Fabiszewski (tom_fab_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 14:30:34 MET DST

Witam !

Po pierwsze jak się nie ma kasy to sie czeka i zbiera. Kupujemy słabsze a
markowe rzeczy i jakościowo lepsze rzeczy.

Co do twoich pytań :

1. Desert storm jest zaleźny od grafiki a nie od cpu. Jak miałem gf2ti to
tez nie chodził rewelacyjnie( sreednio 25 klatek skoki pomiędzy 45 -15 było
duzo przeciwników na celeronie 1 ghz i 384 ramu ),ale chyba lepiej niż u
ciebie, bo nie miałem takich objawów poprostu było mało klatek.
Teraz mam celerona 1.4T 512 sdram radeona 9100 64 ddr i z żadna z gier które
tu wyminiłes nie ma najmniejszych problemów tak z działaniem jak i płynością
.

2. NFS - czego oczekujesz od gf4mx przeciez tylko troche lepsza od gf2ti (
jezli ma interfejs pamięci 128 bitów jezli ma 64 bity to jest od 2 gorsza )
wyzej niż srednie detale nie pociagniesz bo się karta dławi.

3. Prince of Percia - jak byś orginał to wiedział byś ze na pudełku jak byk
stoi napisane, ze twoja karta nie działa z tą grą ( brak pixel shader - tak
wiem jest programowy emulator ps dla tej karty ale działa marnie i do tego
w oknie ). Druga sprawa, naucz sie korzystac z archiwum grupy temat:
Dlaczego POP:SOT nie działa na gf4mx był walkowany dziesiatki razy.
    POP na moim sprzecie chodzi w max detalach w rozdiałce 800x600x32 plus
anizo x16 bez fsaa.
    Aby ta gra Ci poszła wystarczy zmienic karte graficzną na taka co
obsługuje Pixel Shader ( z najtańszych naprzykład radeon 9000 albo 9200 z
128bitowym interfejsem pamieci do kupienia za jakieś 200 zł ).

4 Co do agpx8 i agpx4 to zadna róznica moze wynik 2-3% w testach przedkłada
sie to na żadną wydajność.

Pozdro

---