Nowy/uzywany komp -dziwne zachowanie

Autor: Peter (spam_me_babe_at_wp.pl)
Data: Thu 13 May 2004 - 13:43:27 MET DST

Witam.

Kupilem wlasnie uzywanego kompa w takiej konfiguracji:
PROCESOR: ATHLON 2000XP+ 0.13MIK.
PLYTA: ASROCK K7VT4 AGP: 4X :-/ ?!
PAMIĘĆ: 256 MB/333 DDR
DYSK TWARDY: SEAGATE BARACUDA 80 GB 7200 OBR.
GRAFIKA: GEFORCE 4 MX 440 64 MB /128 B DDR TV OUT
i jeszcze pare innych mniej istatnych dla sprawy rzeczy.

Od poczatku gierki na nim dziwnie chodzily wiec na dzien dobry zrobilem mu
upa biosu format i nowy sys. WinXPprof nowe stery z netu do wszystkiego. Jak
sie okazalo nie wiele to dalo. Dziwne zachowanie polega na: Desert Storm
gierka ktora ma wymagania ~400mhz proc przecietna grafa etc. W menu dlawi
sie kursor myszy.. w grze sterowanie mysza takze sprawia problemy. "Filmiki"
renderowane w czasie rzeczywistym chodza ok.
NFSunderground w menu kursor tez sie "dlawi"- na srednich detalach gierka
chodzi dobrze na wyzszych muuuuli. Princ of Persia (ta nowa) od poczatku
pokazuje ze jest cos nie tak nistety nie mam komunikatu bledu na tym kompie:
(. W menu oczywiscie dlawi sie kursor myszy :) po uruchomieniu gry bez
zabawy w opcjach widac tylko bialy ekran po wylaczeniu (nie pamietam czego)
jest ok ale straasznie sie dlawi.. wiem ze gierka ma wymagania ale sadzilem
ze na tym sprzecie przy min. detalach bedzie jakos chodzic tymczasem grac
sie nie da. Wiem, ze sprzet nie jest kosmiczny ale wydaje mi sie ze w tej
konfiguracji powinien jakos tam sobie dzialac.
    No i tak to wlasnie wyglada.. komputer jest dla mlodszego brata wiec
wlasnie gierki sa tu istotne co waszym zdaniem jest tu problemem? Czyzby
plyta nie obslugujaca AGPX8 miala az tak duzy wplyw na dzialanie sprzetu?!
Wszystko jest jeszcze na gwarancji wiec jak cos jest nie tak to moge
reklamowac. Zmienialem juz stary do grafy na te ktore dostalem z cdkiem do
niej- nie pomaga.
Co jeszcze moge zrobic/zmienic/wymienic/sciagnac.. bede wdzieczny za kazda
pomoc/rade

dziekuje i pozdrawiam
/Peter