Re: Gwarancja na dysk, gdy firma padła...

Autor: fibolg (jogi_at_wp.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 15:20:13 MET DST


> Teoretycznie mozesz probowac bezposrednio u producenta lub
przedstawicieli.
> Po numerze seryjnym latwo dojsc do dnia produkcji a tym samym do okresu
> gwarancji ale nie dam glowy na 100%, no chyba ze jest naklejka (sticker)
> hurtowni skad bylo brane to jeszcze lepiej - czesto sa 2 stickery, ktore
> nakleja hurtownia i sklep.
Dla pełnej jasności... Jest jedna naklejka sklepu:

finako-plus Gwarancja do 12.04 2

Druga (przypuszczalnie na głowicy okrągła):

WARRANTY VOID IF SEAL BROKEN

Trzecia z danymi dysku:

      Cytat:
      40.0 GB AT Maxtor D540X
      Maxtor GTLA: LE04A011-01-B
      Maxtor P/N: MX4K040H2
      P/N 1: SG-012341-12547-1BM-3C6L
      REV: A00
      CT: 246B5902QMMP6D P/N: 237400-001
      P/N 3: 11S06P5330ZJ1H9X3YDNZL FRU: 19K1562

i od cholery kodów paskowych na tej naklejce... Z boku jest podany jeszcze
Serial number i literki DGZXX na naklejce...
Nadruk czarno na czarnym 1Y100B2 B A pod spodem Biało na czarnym ALE8 1550

Może wam coś to powie, bo mi absolutnie nic

begin 666 icon_smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,.`/_J`$5%10```/_.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$_______
MQS,S,___Z__E`````````"'Y! $```X`+ `````/``\```1;T$D9:IW85:;.
M&1<6< @"G(,13$$G""?PIJMVF'$.:@H.GS^"*G #QH*%RB''!!"2`=.B"5@\
G*P/9:[L5K@)906(\%A!VFL&@P3736&J"7/X6!0KXPC##LM0F$0`[
`
end



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Thu 20 May 2004 - 14:23:34 MET DST