Re: czy warto zamieniac Silentbreeze II na Arctic Cooling Copper Silent 2 TC rev.2

Autor: Przemek_Szrk (szarkiz_at_gazeta.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 15:18:47 MET DST

Użytkownik <gizbucha_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witanko
> pytano jak w temacie:)
>
> w sumie jestem zadowolony z mojego glaciala ale w przyszlosci chcialbym
> podkrecic bartona do 3200 i wg specyfikacji glaciala to za duzo:(
> i teraz pytanko czy warto sprzedac i kupic artcica? czy rzeczywiscie jest
> taaaaak wydajny i do tego cichy?
>
> dzieki za wszelkie odp

nie sugeruj sie specyfikacja tylko obserwuj temperature proca.
Arctic 2L nie rozni sie na tyle od Glaciala by powiedziec o nim
ze jest znacznie wydajniejszy.

Obydwa radiatory to dosc podobne konstrukcje.
Oczywiscie nie mowie o wygladzie ale o zastosowanych
materialach. Aluminium i miedziana podkladka.

Posiadam Arctica 2L od kilku miesiecy i jestem z niego zadowolony.
Chlodze nim Bartona podciagnietego do 3200+ i temperatury
zarowno idle jak i stress sa duzo ponizej wartosci granicznych.
Przy 2800obr/min - 40-42 stopnie
przy 800obr/min - 52.

2L jest cichy, choc nie ukrywam ze przy 2500-2800 oborotow slychac
go, jak i kazdy wentyl przy tej predkosci.

PS.
Przypuszczam ze Twoj Glacial bez problemu schlodzi bartona 3200+.
Sprobuj.

pozdr.
Przemek.