Re: Gwarancja na dysk, gdy firma padła...

Autor: pkruk (pkruk_at_[nospam)
Data: Wed 12 May 2004 - 15:07:26 MET DST


Użytkownik "fibolg" <jogi_at_wp.pl> napisał w wiadomości
news:c7t74g$osn$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> Mam sobie kompa kupionego dwa lata temu... w nim jest dysk Maxtora 40
Gb...
> Ostatnio pojawiło się na nim strasznie dużo bad sektorów... więc
> postanowiłem reklamować (gwarancja do 12.04). Okazało się, że firmę
zamknęli
> za handel nielegalnym oprogramowaniam, a na dysku jest naklejka gwarancji
> tylko firmy od której go kupiłem - nie ma naklejki hurtowni ani
producenta!
> Gdzie zgłosić się z taką reklamacją? Pozdrawiam

Teoretycznie mozesz probowac bezposrednio u producenta lub przedstawicieli.
Po numerze seryjnym latwo dojsc do dnia produkcji a tym samym do okresu
gwarancji ale nie dam glowy na 100%, no chyba ze jest naklejka (sticker)
hurtowni skad bylo brane to jeszcze lepiej - czesto sa 2 stickery, ktore
nakleja hurtownia i sklep.

pkruk



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Thu 20 May 2004 - 14:23:33 MET DST