Re: problem z procem c.d.

Autor: Maxiuca (maxiuca_at_poczta.fm)
Data: Wed 12 May 2004 - 11:13:09 MET DST

> No wiec po dlugim meczeniu tutaj na grupie kupilem tego proca XP 2400+
> Throguhbred i na dzien dobry mi nie wstal MSI KT3 Ultra :(
> Poruszalem kablami, powyciagalem sieciowki i poszedl - rozpoznany jednak
> jako XP 1800+.
> Przed upgradem biosu (do ktorego nie wiedzialem w sumie jak sie zabrac)
> postanowilem zobaczyc czy pojdziem mi na standardowych ustawieniach czyli
> 133MHz i mnoznik 15.

Zaraz czyli wsadziłeś tego proca przed ugradem bios'u, tak??
Jesli tak, to głupie to było, bo można było być pewnym, ze nie wstanie na
pełnej prędkości. Trzeba bylo spytać o ta aktualizacje biosu, to bysmy Ci
pomogli.

> Od tej pory komp nie chce sie uruchomic :( Czy cos
> moglem uszkodzic? Co radzicie? A moze rzeczywiscie wymienic ta plyte na
> jakas lepsza?

Zanim zaczniesz szał zakupów, spróbuj na starym procu odpalić. Zrób też hard
reset cmosu, czyli wyjmij bateryjke na 2 minuty :)), czasami z tymi zworkami
nie idzie jak trzeba. I wtedy wsadz starego proca i powinnien ruszyć. A dla
pewności odłącz sobie wszystko łącznie z FDD, HDD, kartami rozszerzen.
Zostaw tylko pamięć i grafike i obie te rzeczy dociśnij. Aha i na wszelki
wypadek sprawdz, czy dobrze proca wsadzasz, bo są magicy którzy upychają
odwrotnie :)).

Pozdro,

Maxiu