Re: problem z procem c.d.

Autor: pkruk (pkruk_at_[nospam)
Data: Wed 12 May 2004 - 11:33:21 MET DST

Użytkownik "Maxiuca" <maxiuca_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Zaraz czyli wsadziłeś tego proca przed ugradem bios'u, tak??

tak :(
ale poszedl jako Athlon 1800+ tak go rozpoznala plyta.

> Jesli tak, to głupie to było, bo można było być pewnym, ze nie wstanie na
> pełnej prędkości. Trzeba bylo spytać o ta aktualizacje biosu, to bysmy Ci
> pomogli.

pytalem 5 watkow nizej - bez odzewu :(
tytul - "upgrade biosu MSI", przejzalem archiwum i google ale nie wiele
znalazlem na ten temat, chodzi glownie o soft do flashowania - to istny
kombajn, full funkcji, nie wiem osochosi :(

> Zanim zaczniesz szał zakupów, spróbuj na starym procu odpalić. Zrób też
hard
> reset cmosu, czyli wyjmij bateryjke na 2 minuty :)), czasami z tymi
zworkami
> nie idzie jak trzeba. I wtedy wsadz starego proca i powinnien ruszyć.

Hmm stary proc poszedl na wymianke bo byla taka mozliwosc :(

> A dla
> pewności odłącz sobie wszystko łącznie z FDD, HDD, kartami rozszerzen.
> Zostaw tylko pamięć i grafike i obie te rzeczy dociśnij. Aha i na wszelki

bede musial w takim razie pozyczyc od kogos proca :(
Ale moze najpierw sprobuje zrobic hard reset i moze jeszcze go odpale na
1800 i wtedy zrobie upgrade (bo na tym ustawienu chodzi stabilnie, temp.
proca 31 st.)

> wypadek sprawdz, czy dobrze proca wsadzasz, bo są magicy którzy upychają
> odwrotnie :)).

hehe nie no on jakis czas chodzi jako 1800+ pogralem na nim troche,
potestowalem i wsio bylo ok, tylko jak zaczalem zabawe z szyna 133 to padl
:(

> Pozdro,

Czy kolega mysli ze to moglo uszkodzic cokolwiek? Mialem kiedys pamiec ktora
padla (komp - trup) wsadzilem do innego kompa i poszla, jak ja wsadzilem po
tym zabiegu spowrotem do mojego to zadzialala :)

> Maxiu

dzieki za rady i pozdrawiam serdecznie
pkruk