Re: dual PII 266 -- czy radiator wystarczy?

Autor: Jacek Marek (no.spam_jmarekw_at_interia.pl)
Data: Wed 12 May 2004 - 11:11:45 MET DST

geos wrote:
> czesc, mam nastepujacy problem. procesory PII 266 z radiatorem i
> wiatrakiem, wersja oem. klopot polega na tym, ze miedzy slotami na
> plycie dwuprocesorowej P2B-D jest za malo miejsca i musialbym zdjac
> wiatraczek z jednego procesora. czy to jest bezpieczne? czy procesor
> sie nie pprzegrzeje? czy ktos z was mial moze do czynienia z 2xPII
> 266 SL2W7 pracujacymi z chlodzeniem na samym radiatorze? bede
> wdzieczny za komentarze, jesli ktos przetaktowywal z 66MHz na 100MHz
> na samych radiatorach i moze sie podzielic wrazeniami.. a moze lepiej
> [...]
Kwestia obiegu powietrza w obudowie...
Proliant 1600 2xP2 233-450MHz z radiatorkami i już.
Proliant 1600 2xP3 350-650MHz z radiatorami i należy zainstalować wiatrak
wyciągający powietrze z klatki z procesorami. Przy P2 266 to brakiem
wiatraka bym się nie martwił. Włączyć jakiś "procesor killer" i co kilka
minut ręcznie sprawdzić temperaturę radiatorów. Po "dniu" testów zdecydować
czy nie grzeją się za bardzo, i już.

JM