problem z procem c.d.

Autor: pkruk (pkruk_at_[nospam)
Data: Wed 12 May 2004 - 09:08:58 MET DST

Witam

No wiec po dlugim meczeniu tutaj na grupie kupilem tego proca XP 2400+
Throguhbred i na dzien dobry mi nie wstal MSI KT3 Ultra :(
Poruszalem kablami, powyciagalem sieciowki i poszedl - rozpoznany jednak
jako XP 1800+.
Przed upgradem biosu (do ktorego nie wiedzialem w sumie jak sie zabrac)
postanowilem zobaczyc czy pojdziem mi na standardowych ustawieniach czyli
133MHz i mnoznik 15. Od tej pory komp nie chce sie uruchomic :( Czy cos
moglem uszkodzic? Co radzicie? A moze rzeczywiscie wymienic ta plyte na
jakas lepsza?

pozdro
pkruk