Re: Dyski SATA

Autor: Mariusz (mkwytnijto_at_popnet.pl)
Data: Tue 11 May 2004 - 11:55:23 MET DST

> Co moglibyście polecić? Osobiście skłaniam się ku Seagateowi, bo nie
> ukrywam, że często zostawiam kompa na noc i chciałbym sobie pospać. Ale
> może Samsungi są okej? Albo może mam się rozejżeć za WD?

Jak zostawiasz kompa włączonego po to aby i on spał to Seagate! Bo jesli ma
coś robić i radośnie klikac głowicami to na pewno nie pośpisz, zapewniam. Tv
nie da się pooglądac wieczorem nie mówiąc o spaniu. SATA Sagaty są
niedopracowane jeśli chodzi o głośność głowic. Silniczek bezszelestny. No i
nie biją rekordów szybkości, ale to wiadomo nie od dziś ;-)
Poszukaj dalej!

--
Mariusz