Dyski SATA

Autor: Jakub 'Qba' Kamecki (qba_at_127.0.0.1)
Data: Tue 11 May 2004 - 09:02:47 MET DST

Witam!

Noszę się z zakupem jakiegoś dysku twardego. Gdyż nie mam już dziur na
IDE to postanowiłem zakupić jakiś dysk SATA. Dysk ma mieć pojemność 80
GB, SATA, cache 8mb. Sklepy w moim pobliżu oferują dyski Seagate,
Samsung i Maxtor.
Z tego co wyczytałem na grupie i w różnych serwisach to nie ma chyba
idealnego dysku :-)
Maxtory są głośne, Seagate'y ciche ale mają problemy z RAID0, o
Samsungach nic nie słyszałem, z WD 120 gb na ide miałem kiedyś problemy
(włożyłem do xbox'a na cable select, po wyjęciu nie działał na master).

Co moglibyście polecić? Osobiście skłaniam się ku Seagateowi, bo nie
ukrywam, że często zostawiam kompa na noc i chciałbym sobie pospać. Ale
może Samsungi są okej? Albo może mam się rozejżeć za WD?

Z góry dzięki za jakieś sugestie.

--
           Pozdrawiam, Jakub Kamecki
 IM info: www.funktastic.prv.pl | GT: MaxiGaz