Re: Dyski SATA

Autor: Jakub 'Qba' Kamecki (qba_at_127.0.0.1)
Data: Tue 11 May 2004 - 13:11:42 MET DST

*Mariusz* wrote:

> Jak zostawiasz kompa włączonego po to aby i on spał to Seagate! Bo jesli ma
> coś robić i radośnie klikac głowicami to na pewno nie pośpisz, zapewniam.

czasami po nocy łamie kody RSA, albo szuka liczb pierwszych :-) czasami
coś ściąga, ale dyów mam zapas raczej więc jak będzie strasznie głośno
to się przestawię na inny. generalnie to chcę kupić większy dysk po to,
żeby nie kupować nagrywarki dvd :-) i żeby mieć miejsce na drugi system,
bo na razie nie mam.

tutaj się pogubiłem.

--
           Pozdrawiam, Jakub Kamecki