Re: Zastój ?

Autor: Tomek (c6_nospam_at_wp.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 13:00:09 MET DST

> Nie śledzę zanadto rozwoju sprzętu komputerowego, ale nawet pobieżnie
> przyglądając się temu dochodzę do wniosku, że ostatnio zapanował pewien
zastój w
> sprzęcie. Pentium 4 taktowany jest już nie wiem od kiedy maksymalną
częstotliwością
> 3,2 GHz - kręci się w koło, powstają coraz to nowe technologie, a
taktowanie stoi jak wryte.

Wydaje mi sie, ze więcej niz 4 GHz nie da się osiągnąć z technicznego punktu
widzenia, a 3,2 to juz bardzo blisko tej częstotliwości... Gdzies o tym
czytalem, jesli sie myle to proszę o korektę:)

Zeby uzyskac lepszą moc w komputerach przeznaczonych dla zwykłych
użytkowników raczej dążyć sie bedzie do rownoleglego wykorzystania większej
ilosci procesorow. Oczywiscie na razie chyba mało kto ma takie potrzeby,
wiec póki co jest zastój i jeden procesor wystarcza:)
Co o tym myslicie?

Pozdrawiam
Tomek