Re: Papst i Chieftec

Autor: Maciej F. (chrabcio_NS_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 12:57:36 MET DST

Użytkownik " Rafal" <maize_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Postanowiłem wymiecić oryginalny wentylator z zasilacza HPC-360-202 na
Papsta
> 8412 N2GL i pojawia sie problem. Jak podłącze Pasta (nie wlutowany w
płytkę
> tylko podłączony do przewodów które zostały po starym) komputer wstaje a
> wiatrak się nie kręci,

mam to samo :) na wszelki nieiwelki dodalem dodatkowy wentylator wdmuchujacy
od srodka, choftec sie grzeje przy wylaczonym komputerze, wiec np: zostaw
wlaczony zasilacz przy wylaczonym komputerze na godzinke (troche zamotlaem
ale nie wylaczaj zasilacza listwa ani wylacznikiem z tylu) kolejno wlacz
komputer, powinien sie powolutku krecic..

GG: 262810

--
<<<<<<     Pozdrawiam     >>>>>>>