Re: partition magic 6.0 SE (PM 6.0 SE)

Autor: rafal z. (zr_at_2com.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 22:25:51 MET DST

ciekawe czy rozumiesz z 10 % komunikatów jakiegokolwiek windowsa w wersji pl

Tu nie w tym problem. To typowo problem softwaru.
Ja wcześniej pisalem wersja PM v.6 jest nieudana, i to jest nie tylko moje
zdanie.

nie ma co pieprzyć o disk managerach tylko zrobić zadanie PM 8.

Mnie nie przekonałeś.

 rafal