Re: partition magic 6.0 SE (PM 6.0 SE)

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 20:15:42 MET DST

ZOMO wrote:

> niestety mam problem z moim PM 6.0 SE - kiedy probuje
> odpalac go pod DOSem, z bootowalnej dyskietki PM
> zawsze dostaje blad #91- brak Disk Managera
> czy to ja cos zle robie, czy moze ta wersja PM
> ma cos skopane ?? czy jest jakis inny program
> ktory to zrobi ??

RTFA, RTFM !!!

po pobieznym przejrzeniu googli, wydaje sie, ze blad #91
brzmi: "Disk Manager has been detected on Drive 1, but
Disk Manager is not running. If you are booting from a
floppy, remove the floppy disk and reboot.

po pierwsze - jesli nie znasz jezyka obcego, ktorym sie
komunikuje program, to po co bierzesz sie za ten program ??
przykladowo powyzej zacytowalem brzmienie tego komunikatu
po angielsku;

sprawa jest chyba jasna; PM wykryl w Master Boot Rekordzie
wpis, ze masz zainstalowany Disk Manager /prawdopodobnie Twoj
BIOS nie obsluguje tak duzego dysku i musisz miec ten DM/;
zas Ty wstales system z dyskietki, w zwiazku z czym Disk
Manager sie nie zainstalowal;

jasne??

adas;