Re: padnieta plyta msi 6340 a serwis w age

Autor: Grzech (surym_at_poczta.spam.onet.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 22:29:16 MET DST


Użytkownik "rafal z." <zr_at_2com.pl> napisał w wiadomości
news:c7koa8$lju$1_at_news.onet.pl...
> Jeżeli masz płyte na gwarancji i coś szwankuje masz prawo złożyć
reklamacje.
> Powinni ci dać jakiś dowód przyjęcia do serwisu z datą. Jesli ci
powiedzą ze
> wszystko dobrze a potem okaże się ze byłą wadliwa to masz papierek.
> Koszt serwisu jest wliczony w cenie zakupu płyty.
> Może popytaj kogoś znającego się na komputerach czy twoje
podejrzenie jest
> słuszne

no przecież pyta :)))
nie rozumiem twojego wahania. płyta popsuta, na gwarancji - oddawać!
jeśli masz jeszcze wątpliwości co do diagnozy, to pokombinuj. ale z
reklamacją nie powinno być problemów

pozdrawiam
grzech



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Thu 20 May 2004 - 14:22:39 MET DST