Odp: partition magic 6.0 SE (PM 6.0 SE)

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 May 2004 - 00:41:36 MET DST

> po pierwsze - jesli nie znasz jezyka obcego, ktorym sie
> komunikuje program, to po co bierzesz sie za ten program ??

he...he... - od jakiegos czasu probuje sie wgryzc w
Debian/Knoppixa, w zwiazku z czym zaczalem czytywac grupe
pl.comp.os.linux.debian - w zasadzie pisze sie tam
po polsku, w jezyku z ktorego mialem 5 na maturze
- a jakos niewiele umiem z tych postow zrozumiiec :-))))))

> sprawa jest chyba jasna; PM wykryl w Master Boot Rekordzie
> wpis, ze masz zainstalowany Disk Manager /prawdopodobnie Twoj
> BIOS nie obsluguje tak duzego dysku i musisz miec ten DM/;
> zas Ty wstales system z dyskietki, w zwiazku z czym Disk
> Manager sie nie zainstalowal;

no i co z tego? - jak na razie niczego madrego mi nie poradziles ....

ZOMO