partition magic 6.0 SE (PM 6.0 SE)

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 13:46:07 MET DST

chcialem powiekszyc partycje systemowa 3 GB
kosztem partycji danych 5 GB, bez straty danych z systemowej,
kopiowania systemu i wgrywania go na nowo, etc.
partycja 5 GB jest pusta wiec chyba partution magic
powinien cos takiego zrobic ??

niestety mam problem z moim PM 6.0 SE - kiedy probuje
odpalac go pod DOSem, z bootowalnej dyskietki PM
zawsze dostaje blad #91- brak Disk Managera
czy to ja cos zle robie, czy moze ta wersja PM
ma cos skopane ?? czy jest jakis inny program
ktory to zrobi ??

ZOMO