Re: sdram 133 Mhz czy ddr 266 Mhz ? ATA 100 czy ATA 66

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 20:08:49 MET DST

Zbychu wrote:

> Po wymianie pamięci sdram na ddr 266 nie zauważyłem u siebie żadnej różnicy
> w wydajności oprócz ubytku kasy w portfelu.

wynikaloby z tego, ze zestaw z pamiecia Single-Data-Rate SDRAM byl juz
dla Ciebie wystarczajacy i nawet jego nie wykorzystywales w 100%; poza
tym jest wielka szansa, ze masz zle skonfigurowany system operacyjny;
przeciez same MB RAM i MHz na procesorze nie oznaczaja, ze wydajnosc
komputera bedzie jakastam; o koncowym efekcie decyduje jakosc
konfiguracji software'u /i sprzetu tez!!!!/;

adas;