Re: sdram 133 Mhz czy ddr 266 Mhz ? ATA 100 czy ATA 66

Autor: Zbychu (zbimar_at_poczta.wp.beztego.pl.invalid)
Data: Mon 10 May 2004 - 21:45:23 MET DST

adasiek napisał(a):

> wynikaloby z tego, ze zestaw z pamiecia Single-Data-Rate SDRAM byl juz
> dla Ciebie wystarczajacy i nawet jego nie wykorzystywales w 100%; poza
> tym jest wielka szansa, ze masz zle skonfigurowany system operacyjny;
> przeciez same MB RAM i MHz na procesorze nie oznaczaja, ze wydajnosc
> komputera bedzie jakastam; o koncowym efekcie decyduje jakosc
> konfiguracji software'u /i sprzetu tez!!!!/;

Nie robiłem pomiarów żadnymi programami, tylko po prostu nie zauważywałem
"na oko" różnicy. Może i była jakaś tam (5%?). Większość czasu na kompie to
konwersja filmów z DVD na DivX i muzy na mp3. Co do konfiguracji: ustawiłem
tak jak potrafiłem, i tak jak gdzieś tam poczytałem. Napewno można lepiej.
Pamięci w każdym razie mam wyciągnięte na maksa (opóźnienia) i pracują
synchronicznie (266 MHz).

Pozdrawiam

--
Zbychu