Re: Wyjście TV w grafie

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 09 May 2004 - 20:05:56 MET DST

Marco wrote:

> Zupełnie bez sensu jak dla mnie - dlaczego podłączając do karty TV jest
> źle, a np. do wieży już jest dobrze???
> Jakie to ma znaczenie gdzie ten dźwięk trafia?

jest zle, jezeli laczysz kablem urzadzenia, ktore maja mase na innym
poziomie; jezeli telewizor masz podlaczony do innego gniazdka niz
komputer, to jest bardzo prawdopodobne ze masa zlacza w karcie
dzwiekowej bedzie miala inny poziom niz masa w zlaczu w telewizorze; zas
sam sygnal na zlaczu jack zmienia sie napieciowo bardzo slabo; nie znam
szczegolow, ale sa to raczej napiecia mniej niz 5V;

adas;