Re: serwer w domu

Autor: Dr Dex (dr_dex_at_wp.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 16:56:24 MET DST

> Dostałeś masę słuszynch porad, jeszcze ja dorzucę swoje 3 grosze.
> standardowe dyski przewidziane są do pracy do 8h na dobę.
> Można ich używać
> nawet 24h/dobę, ale wtedy ryzyko awarii takiego dysku znacznie wzrasta.
> Niestety, dyski do pracy 24h/dobę (chyba tylko SCSI) są dużo droższe.

hehe
8 godz/dobe=ide
24godz/dobe=scsi ....

dobre - przypomina mi sie bajka o bąku :)

Jak wiadomo bąk to stworzonko które lata ... ale naukowcy wzięli go pod lupe
i stwierdzili ze bąk ma za małe skrzydła zeby latał.... ale bąk o tym nie
wie i lata dalej ....

podeslij prosze linka lub jakies materialy na podstawie których głosisz
takie herezje ???

--
pozdro
Dr Dex