Re: serwer w domu

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 May 2004 - 12:06:51 MET DST

"Dr Dex" <dr_dex_at_wp.pl> wrote in message
> [...]
[wyciachany bak]

> podeslij prosze linka lub jakies materialy na podstawie których głosisz
> takie herezje ???

To nie jest zadna herezja, tylko bardzo dobry argument, aby czesc posiadaczy
serwerkow z dyskami ide sie przestraszyla i kupila znacznie drozsze scsi ;)
A rzeczywistosc jest taka, ze nawet mamy mase kontrolerow raid na ata i
sata, co ma zastosowanie typowo serwerowe, wiec producenci plyt glownych
jakos swiadcza przeciw producentowm hdd.

pzdr
Zbyszek