Minolta PagePro 1300W... warto???

Autor: RoB (no_at_spam.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 16:51:04 MET DST

Witam!

Po 13 miesiacach uzywania drukarki HP3820, drukarka odmowila posluszenstwa.
W serwisie HP powiedziano mi ze nie ma czesci i raczej nie bedzie. Zwiazku z
tym przymierzam sie do kupna nowej drukarki laserowej Minolta 1300W.
Powyzsza drukarka wypada bardzo dobrze pod wzgledem moliwosci na tle
konkurecji (w tym przedziale cenowym), no i objeta jest _24_ miesieczna
gwarancja. Pod tym linkiem znajdziecie opis:
Co sadzicie o tym wyborze? Nie przelewa mi sie i nie chcial bym sie wkopac
tak jak z HP. Prosze o szczere odpowiedzi. Z gory dziekuje :)

--
Pzdr.
RoB		mailto:ro6(at)op(dot)pl