Zestaw na przyjecie :)

Autor: merlin (noebydgoszcz_at_wp.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 11:58:00 MET DST

Witajcie.
Zwracam sie do Was z prosba o rade.
Udalo mi sie uzbierac (z bolem) kwote 1600 zl.
Chcialbym za te pieniadze kupic mojemu synowi
prezent na przyjecie w postaci komputera.

Niestety w tych sprawach nie jestem najmocniejszy
i dlatego prosze Was o sprawdzenie, czy to co
proponuja mi w sklepie bedzie dobre dla
dziecka, ktore chce uzywac komputera do gier i multimediow.

Zdaje sobie sprawe, ze za takie pieniadze nie moge zbyt
wiele oczekiwac ...

btw: chodzi o zestaw bez monitora.

procesor | amd athlon 2.0 XP
plyta | ASROCK k7s8x sis746
wentylator | green s462-11b725
pamiec | 256 /pc 400/
dysk | samsung 80GB 7200
naped dvd | LG x16/48 OEM
naped fdd | 1.44
obudowa | obudowa ATX FOXCONN PC-146 350W
k. graf. | Ati radeon 9200 128MB TV 128 bit

cena: 1610

Zastanawiam sie, czy nie lepiej wyskrobac jeszcze ze 100 zl,
i nie dolozyc do lepszej plyty glownej ? Jak sadzicie ?
Jesli tak, to jaka ?

Prosze o ocene tego zestawu

Pozdrawiam