Re: Zestaw na przyjecie :)

Autor: merlin (noebydgoszcz_at_wp.pl)
Data: Fri 07 May 2004 - 11:49:18 MET DST

Dziekuje za wszystkie maile !
Bardzo mi pomogliscie ... juz wszystko prawie ;) jasne.

Co do tego napedu FDD, to chce go dlatego, ze dzieciaki
czesto w szkole na informatyce musza miec "osobista dyskietke"
do przenoszenia prac itp...

Podsumowujac:
Jezeli uda mi sie jeszcze troszke dozbierac to doloze
do lepszej plyty (na kt600, moze ten gigabyte GA-7VT600 KT600).

Druga sprawa to obudowa. Zgodnie z Waszym zaleceniem
postaram sie znalezc cos lepszego (codegen ?).

Co do karty graficznej, to chyba przy niej zostane.
Z postow wynika, ze jest to (na taki zestaw) dobre rozwiazanie.
W jendnym z maili padla propozycja zmiany na 9600SE, ale czy to duzo zmieni
?