Re: Zestaw na przyjecie :)

Autor: wieniuszka (wieniuszka_at_gazeta.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 21:07:08 MET DST

In the begining that were darkness. And then merlin, on czw 6. maja 2004
11:58 in article <c7d213$3fh$1_at_atlantis.news.tpi.pl> wrote to
pl.comp.pecet:

> Witajcie.
> Zwracam sie do Was z prosba o rade.
> Udalo mi sie uzbierac (z bolem) kwote 1600 zl.
> Chcialbym za te pieniadze kupic mojemu synowi
> prezent na przyjecie w postaci komputera.
>
> Niestety w tych sprawach nie jestem najmocniejszy
> i dlatego prosze Was o sprawdzenie, czy to co
> proponuja mi w sklepie bedzie dobre dla
> dziecka, ktore chce uzywac komputera do gier i multimediow.
>
> Zdaje sobie sprawe, ze za takie pieniadze nie moge zbyt
> wiele oczekiwac ...
>
> btw: chodzi o zestaw bez monitora.
>
> procesor | amd athlon 2.0 XP
> [...]

Ja osobiscie mysle, ze plyta to podstawa i na niej wlasnie nie mozna
oszczedzac. polecalbym cos na chipsecie VIA KT600 - dla Athlona idealna (u
siebie mam GIGABYTE 7vt600-1394 (kosztowala ok 360pln) i jestem z niej
bardzo zadowolony).
Reszta jest jak najbardziej w porzadku.
Inwestowanie w wiecej pamieci przy dzisiejszych cenach to kiepski pomysl, a
80gb dysku to naprawde sporo (moim zdaniem).

--
what's the number to 911?
pozdrawiam