Re: czy sie oplaca OC..

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Thu 06 May 2004 - 10:43:08 MET DST

Użytkownik "Artur 'aR2r' Perfecki"
<ar2r_at_mod-works.kom[zamien.kom.na.com]> napisał w wiadomości
> Niejaki(a) Michal Kawecki dnia 30 kwiecień 2004, usiłował(a)
> wmówić czytelnikom pl.comp.pecet, że:

> Reszta Twojej wypowiedzi nie jest dla mnie aż tak kontrowersyjna i
> dlatego jej nie komentuję. Przyznaj jednak, że wyrwanie z kontekstu
> powyższego zdania nijak nie zmnienia jego znaczenia.

Ależ zmienia. Moją wypowiedź przeznaczyłem dla osoby całkowicie
"zielonej" w tym temacie, która - sądząc z zadanego pytania - nawet nie
była zainteresowana podkręcaniem czegokolwiek. Po co więc mu ten balast
wiedzy.... Co innego, gdyby ktoś się interesował tematem i pytał o
konkretne szczegóły. Sam się wkurzam, jak na pytanie "jak rozwiązać
problem z wieszaniem Windows" widzę odpowiedzi typu "zainstaluj Linuksa"
;-).

Poza tym w podobny sposób można wyrwać z kontekstu twoją wypowiedź:
"Broń Boże nie jeździj po autostradach!". Też brzmi kontrowersyjnie...
;-))

[...]
> Złe porównanie. Maluch różni sie od Subaru w znacznie większym
> stopniu niż np. mój 1700+@2400+ od "sklepowego" 2400+. Włoże do kompa
> 1700+@2400+, a potem 2400+, zamknę budę i prawdopodobnie nie uda Ci
> się odgadnąć, który jest w środku. Zawiążesz mi oczy i posadzisz do
> Subaru, a potem do tego Twojego przerobionego malucha. Gwarantuje Ci,
> że odgadnę we wnętrzu którego auta jestem, nawet gdy maluch będzie
> miał silnik o mocy Imprezy WRX :-)

Też jadę na 1700+@2400+, ale u mnie wynika to z wolnej płyty (A7V) w
zestawieniu z dużym obciążeniem (serwer 24/h). Gdybym dostał taki
sprzęt, o jakim mówimy, to pewnie nawet bym nie myślał o jego
podkręcaniu. Bo i po co....

> W chwili obecnej pewnie i wiele, choć to pojęcie względne i wszystko
> zależy od zastosowań i wymagań usera. Doskonale pewnie wiesz jak
> szybko starzeje się sprzęt komputerowy. Patrząc z tej perspektywy,
> O/C paradoksalnie przedłuża, a nie skraca, żywotność procesorów :-)

A pewnie. W ten właśnie sposób i ja przedłużam żywotność mojej
stareńkiej płyty głównej. Tu zgadzam się z Tobą w pełni.

> Sugerujesz waść EOT'a ? ;P

Nie, ale nie chcę z żartobliwej wypowiedzi czynić wykładni filozofii
życia ;-).

> P.S. Wycinaj "wrotki" ;PPP

W którym miejscu nie wyciąłem?

/odpowiadając zmień px na pl/