Re: czy sie oplaca OC..

Autor: Artur 'aR2r' Perfecki (ar2r_at_mod-works.com.spamuniet)
Data: Sun 09 May 2004 - 18:09:03 MET DST

Niejaki(a) Michal Kawecki dnia 6 maj 2004, usiłował(a)
wmówić czytelnikom pl.comp.pecet, że:

> Ależ zmienia. Moją wypowiedź przeznaczyłem dla osoby całkowicie
> "zielonej" w tym temacie, która - sądząc z zadanego pytania - nawet nie
> była zainteresowana podkręcaniem czegokolwiek. Po co więc mu ten balast
> wiedzy....

Nigdy nie zaakceptuje czegoś takiego, jak zbędny "balast wiedzy" i tu się
chyba nie dogadamy... Zwłaszcza jeśli wiedza ta tyczy się tematyki
podkręcania sprzętu komputerowego, będącej bądź co bądź, jadną z częściej
poruszanych kwestii na pcp.

> Poza tym w podobny sposób można wyrwać z kontekstu twoją wypowiedź:
> "Broń Boże nie jeździj po autostradach!". Też brzmi kontrowersyjnie...

Ja w mojej wypowiedzi posłużyłem sie ironią. Owa ironia przestaje być
ironią, gdy wyrwie się ją z kontekstu i wówczas zacytowany przez Ciebie
tekst o autostradzie diametralnie zmienia swój wydźwięk. Przestaje być
ironiczny. Mam nadzieję, że już wiesz czym się nasze wyrywanie z kontekstu
różni. :-)

> Też jadę na 1700+@2400+, ale u mnie wynika to z wolnej płyty (A7V) w
> zestawieniu z dużym obciążeniem (serwer 24/h). Gdybym dostał taki
> sprzęt, o jakim mówimy, to pewnie nawet bym nie myślał o jego
> podkręcaniu. Bo i po co....

Pewnie, że byś nie podkręcał, bo przecież do Twoich zastosowań Barton 2500
wystarczy, czyż nie? Załóżmy teraz, że istnieją inni ludzie, używający
pecetów w przeróżnych, sobie tylko znanych, celach...

> A pewnie. W ten właśnie sposób i ja przedłużam żywotność mojej
> stareńkiej płyty głównej. Tu zgadzam się z Tobą w pełni.

Czyli krzewienie wiedzy o OC ma jakiś sens?

> Nie, ale nie chcę z żartobliwej wypowiedzi czynić wykładni filozofii
> życia ;-).

A tu dla odmiany ja Ciebie poprę.

> W którym miejscu nie wyciąłem?

W tym, jak i w poprzednich Twoich postach zostawiasz wrotki, które mój
czytnik wstawia przy odpowiedzi. IMHO Są one zbędne.

P.S. Nie, ja nie z tych, co to za netykietę życie oddają ;-)

--