Re: czy sie oplaca OC..

Autor: Artur 'aR2r' Perfecki (ar2r_at_mod-works.kom[zamien.kom.na.com)
Data: Sat 01 May 2004 - 10:42:53 MET DST

Niejaki(a) Michal Kawecki dnia 30 kwiecień 2004, usiłował(a)
wmówić czytelnikom pl.comp.pecet, że:

> Tak - o ile jest wyrwane z kontekstu całości wypowiedzi ;-).

Reszta Twojej wypowiedzi nie jest dla mnie aż tak kontrowersyjna i dlatego
jej nie komentuję. Przyznaj jednak, że wyrwanie z kontekstu powyższego
zdania nijak nie zmnienia jego znaczenia.

> Kiedy miałem malucha, wiecznie przy nim dłubałem: obniżałem głowicę,
> szlifowałem zawory, zakładałem turbinkę Kowalskiego, lepszą dmuchawę,
> poprawiałem wydech... w moim aktualnym wozie zaglądam sobie tylko od
> czasu do czasu pod maskę. Popatrzeć, jak błyszczy.

> Bo pomimo ciągłego podrasowywania, mój maluch nie chciał się jakoś
> przemienić w Subaru......... ;-)

Złe porównanie. Maluch różni sie od Subaru w znacznie większym stopniu niż
np. mój 1700+@2400+ od "sklepowego" 2400+. Włoże do kompa 1700+@2400+, a
potem 2400+, zamknę budę i prawdopodobnie nie uda Ci się odgadnąć, który
jest w środku. Zawiążesz mi oczy i posadzisz do Subaru, a potem do tego
Twojego przerobionego malucha. Gwarantuje Ci, że odgadnę we wnętrzu którego
auta jestem, nawet gdy maluch będzie miał silnik o mocy Imprezy WRX :-)

> Trzeba wiele robić, żeby zmęczyć taki sprzęt o jakim rozmawiamy.

W chwili obecnej pewnie i wiele, choć to pojęcie względne i wszystko zależy
od zastosowań i wymagań usera. Doskonale pewnie wiesz jak szybko starzeje
się sprzęt komputerowy. Patrząc z tej perspektywy, O/C paradoksalnie
przedłuża, a nie skraca, żywotność procesorów :-)

> Ano. I niech tak zostanie.

Sugerujesz waść EOT'a ? ;P

P.S. Wycinaj "wrotki" ;PPP

--