Nagrywarki (komputerowe) DVD a odtwarzacze

Autor: KRystian (krystol_at_____poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 May 2004 - 10:59:35 MET DST

Witam

Moze ktos sie pochwali zakupem nagrywarki DVD. Bo musze tez zakupic takawa,
ale bardziej musze sie dostosowac pod to zeby nie bylo pozniej problemow w
odtwarzaniu moich filmow na odtwarzaczach DVD. Interesuja mnie taka co
nagrywa w + i - . Nagrywarka ma sluzyc w branzy videofilmowania.
Prosze mi napisac kto ma i nie ma takowych problemow.

Pozdrawiam
KRystian