Re: Kupno uzywanego monitora

Autor: mawir (mawito_at_gazeta.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 15:59:51 MET DST

Dnia 5/4/04 1:10 PM, niejaki Marcin napisał:

> Jezeli ktos ostatnimi czasy widzial na allegro cos lepszego w podobnej
> cenie, to licze na sugestie.
> Jak ktos z grupowiczow cos takiego posiada, to licze na
> pozytywne/negatywne opinie o tym monitorze.
> pozdr. Marcin
Nie wiem skąd jesteś ... Jak z W-wy to ostatnio kupowałem monitor SONY
200GST 17". Dałem 270 zł brutto (faktura). Jestem bardzo zadowolony.
Pojechałem, obejrzałem, sprawdziłem, kupiłem - wszystkiego 90
minut.Firma miała też inne monitory w przedziale cen 250-380 zł brutto.
Nie wiem czy moszna robić reklamę na grupie. Jak chcesz namiary na firmę
daj znać na priva. Chyba, że można podawać adresy na grupie to chętnie
podam.
pzdr
mawir

--
[ Jeżeli jeszcze nie zwariowałeś,       ]
[ to znaczy że jesteś niedoinformowany. ]