Kupno uzywanego monitora

Autor: Marcin (mach82_at_wp.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 13:10:12 MET DST

Moj stry monitor 14" (Hyundai 1997 r. ) za chwile dokona zywota, wobec
tego musze szybko kupic cos innego. W sumie myslalem o tanim 17", ale
odrazu zastrzegam ze na nowke mnie nie stac (max. 300 zl z przesylka).
Popatrzalem na allegro i znalazlem takie cos:
http://allegro.pl/show_item.php?item=24598050
Czy to dobry wybor ?
W sumie na super obrazie mi nie zalezy, ale ten monitorek wydaje sie w
miare sensowny, ma niska cene (czy aby nie za niska ?), i ma
1024x768_at_85Hz (dla mnie to ok. , bo na moim 14" to w 800x600 mam max
75Hz).
Jezeli ktos ostatnimi czasy widzial na allegro cos lepszego w podobnej
cenie, to licze na sugestie.
Jak ktos z grupowiczow cos takiego posiada, to licze na
pozytywne/negatywne opinie o tym monitorze.
pozdr. Marcin