Re: wydajność komputera

Autor: Igor (grogi_at_poczta**wp.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 16:04:05 MET DST

Pawel wrote:

> Jeżeli mam komputer z z procerorem 700Mhz celeron, i podkręcony chodzi na
> 780Mhz a jak puszczam filmy do wiekszość chodzi ale zdarzają sie takie co
> "skaczą", Z procesorem 500Mhz wszystkei skakały.
> Wydaje mi sie że z takim procesorem nie powinenm mieć takich problemów.
> Próbowałem różnych wersji VIA drivers, divxów, różne rodzaje sterów do GF2
> MX200 która współdziała w tym zestawie,system na czysto po
> formacie.(win98) I nic.

Ja miałem problemy z filmami na słabszym sprzęcie - Celeron 400 i płyta
z Via. Skakało mimo kombinowania z ffdshow. Rozwiązaniem okazało się
zwiększenie magistrali na 75 MHz (procek chodził sobie wtedy jako 450)
oraz zwiększenie (!!!) głębi kolorów windowsa do 32 bitów. Dodam, że
karta grafiki to GeForce.

Nie mam juz tego zestawu, ale radził sobie w takiej konfiguracji ze
wszyskimi filmami, nawet XviD na 2 CD + AC3.

Pozdrawiam
   Igor