Re: Kupno uzywanego monitora

Autor: Marcin (mach82_at_wp.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 17:51:54 MET DST

> Nie wiem skąd jesteś ...
Zachodnia Polska, daleko od Wa-wy wiec odpada

> Jak z W-wy to ostatnio kupowałem monitor SONY
> 200GST 17". Dałem 270 zł brutto (faktura). Jestem bardzo zadowolony.
> Pojechałem, obejrzałem, sprawdziłem, kupiłem - wszystkiego 90
> minut.
U mnie niestety tak sie nie da, jedyne wyjscie to allegro ...
Dobrze ze jestes zadowolony z zakupu, moze i ja bede ...

> Firma miała też inne monitory w przedziale cen 250-380 zł brutto.
> Nie wiem czy moszna robić reklamę na grupie. Jak chcesz namiary na firmę
> daj znać na priva. Chyba, że można podawać adresy na grupie to chętnie
> podam.

Adresy pewnie mozna podawac, ale mi to nie pomoze (no chyba ze maja
jakas strone www z fotkami tych monitorow). Moze pomoze to komus
innemu, wiec jak ktos jest w potrzebie to niech pisze do mawira.
Dzieki za dobre checi.

> pzdr
> mawir
pozdr. Marcin