Re: maxdata - co to za firma?

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Tue 04 May 2004 - 13:12:35 MET DST

> On Tue, 4 May 2004 11:24:31 +0200, "T." <cashu_at_wp.pl> wrote:
> Z ciekawosci zapytam co masz do Proline ? kupilem u nivh troche
> sprzetu i ciekawi mnie na co mam uwazac ;)
Nie wiem czy ja i moi znajomi mamy pecha czy co, ale już kilkanaście sztuk
sprzętku kupionego u nich było na starcie wadliwe. Najgorzej było z
pamięciami. Kiedyś z jednej aż dym poleciał. Realizacja gwarancji też często
pozostawiała wiele do życzenia. Mi osobiście zawsze się udawało wszystko
załatwić, ale nie lubię jak ktoś ze mnie próbuje robić idiotę. Jedyne co u
nich jest w miarę atrakcyjne to ceny.

T.