Re: maxdata - co to za firma?

Autor: pkruk (pkruk_at_[nospam)
Data: Tue 04 May 2004 - 15:11:42 MET DST

Użytkownik "T." <cashu_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy ja i moi znajomi mamy pecha czy co, ale już kilkanaście sztuk
> sprzętku kupionego u nich było na starcie wadliwe. Najgorzej było z
> pamięciami. Kiedyś z jednej aż dym poleciał. Realizacja gwarancji też
często
> pozostawiała wiele do życzenia. Mi osobiście zawsze się udawało wszystko
> załatwić, ale nie lubię jak ktoś ze mnie próbuje robić idiotę. Jedyne co u
> nich jest w miarę atrakcyjne to ceny.

Eh to chyba rzeczywiscie ty i twoi znajomi mieliscie pecha. Kupuje u nich od
lat, jak jeszcze na gieldzie sprzedawali, zawsze wszystko bylo ok. Poza tym
ostatnio kupilem u nich SB Audigy za smieszne pieniadze ("jeszcze", bo w
innych sklepach mowili, ze juz jest niedostepna od miesiecy). Takze ja
polecam.

> T.

pkruk