Re: Kupno uzywanego monitora

Autor: pkruk (pkruk_at_[nospam)
Data: Tue 04 May 2004 - 15:56:08 MET DST

Użytkownik "Marcin" <mach82_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Popatrzalem na allegro i znalazlem takie cos:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=24598050

To ja bym polecal bardziej EIZO zwlaszcza za taka kase.
http://allegro.pl/show_item.php?item=24441293
240 zeta a monitory sa jednymi z lepszych na swiecie i maja jedno z lepszych
odwzorowan barw. Byc moze jest to malo znana firma bo robia glownie monitory
do profesjonalnej grafiki a ich ceny sa nieporownywalnie wysokie stad malo
chodliwe w Polsce. Obecnie nowa najslabsza 17-tka kosztuje przeszlo 2000 o
ile sie nie myle. Tutaj jest EIZO F56 ja mam F57 ciut lepszy/nowszy model,
ale sadze ze F56 za ta kase to rewelacja. Sa to czesto monitory przywozone z
Niemiec wiec warto sprawdzic jego stan. Gdyby jednak stan byl dobry to
zdecydowanie polecam.

> pozdr. Marcin

pkruk