Re: Zlozony problem - upg. starego kompa

Autor: jahu (jahu_at_WYWALTO.ferdek.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 16:37:13 MET DST

Krzysztof Lis wrote:
> Vanta 16MB). Chciałaby sobie coś ulepszyć, ale nie ma za dużo kasy i

Ile to jest "nie za dużo kasy"?
No i do czego ten komputer miałby być.

Na allegro widziałem niedawno zestawik płyta + procesor Athlon 1900+ za 350 zł.
Płyta jest pod DIMMy więc powinny ci zapasować te które masz teraz.
O tu jest ta aukcja: http://allegro.pl/show_item.php?item=24608402

Jeśli chodzi o grafike, to niedawno sprawdzałem jakiegoś GeForce z AGPx8 w
jakimś zabytkowym komputerze - chyba Celerona 300 albo nawet P 200 MMX,
niepamiętam. I chodziło bez problemów.

W sumie to nie widze sensu wstawiania dobrej grafiki do starego kompa, lepiej
chyba najpiew przyspieszyć procesor.

Ale to zależy do czego potrzebujesz kompa

pozdrawiam
jahu