Re: wydajność komputera

Autor: SebOLO (mrsebolo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 15:32:24 MET DST

Użytkownik "Pawel" <pawelral_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Zastanawiałem sie dzisiaj czy jest jakiś program, ewentualnie metoda na
> sprawdzenie gdzie jest wąskie gardło mojego komputera.
> Jeżeli mam komputer z z procerorem 700Mhz celeron, i podkręcony chodzi
na
> 780Mhz a jak puszczam filmy do wiekszość chodzi ale zdarzają sie takie co
> "skaczą", Z procesorem 500Mhz wszystkei skakały.
> Wydaje mi sie że z takim procesorem nie powinenm mieć takich problemów.
> Próbowałem różnych wersji VIA drivers, divxów, różne rodzaje sterów do GF2
> MX200 która współdziała w tym zestawie,system na czysto po
> [...]

Zeby nie mieć najmniejszych problemów z odtwarzaniem to przede wszystkim
trzeba mieć lepszą kartę graficzną niż GF2...:) Oprócz tego wskazany jest
sprzęt z zegarem 1500 i tak 256MB RAM...
Pamiętaj o tym że obecnie filmy są kompresowane w coraz lepszej jakosci i
tak naprawde żeby nie mieć żadnych problemów przez 2...3 lata radzę
zaopatrzyć się w procka min. 2500 i 512 MB RAMu...